LOGO

تمام مقصد ما مکتب ماست
 

 
دانلود WinX HD Video Converter Deluxe 3.12.4 build 20121019 نرم افزار تبدیل فرمت های ویدیویی

WinX HD Video Converter Deluxe یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های ویدیویی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی فرمت های مختلف و حتی ویدیوهای HD و با کیفیت بسیار بالا را نیز به دیگر فرمت های محبوب تبدیل کنید. همچنین شما می توانید فایلهای صوتی را از درون فیلم استخراج کنید و سپس با فرمت های رایج صوتی ذخیره کنید. همچنین شما می توانید اقدام به برش ویدیوهای مورد نظر کرده و سپس بر روی  آنها جلوه های ویژه قرار دهید و تمامی پارامترهای مربوط به ویدیوها مانند اندازه ویدیو , فریم ریت , وضوح تصاویر و... را نیز تغییر دهید. شما می توانید فرمت های رایج ویدیویی مانند AVI, MP4, FLV, AVC, MPEG, WMV, MOV را به یکدیگر تبدیل کنید , فرمت های HD مانند HD AVI, HD MP4, HD MPEG, HD TS, HD WMV, MOV HD and HD YouTube را به دیگر فرمت های ویدیویی تبدیل کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از Blu-Ray, M2TS, BDAV را دارد و می تواند ویدیوهای تبدیل شده را برای اجرا در دستگاه های iPhone, IPOD, iPad, Apple TV, Apple TV HD, PSP, PS3, HD PS3, Xbox HD, Zune, Zune HD, PDA, Blackberry, ZEN  بهینه سازی کند. 
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 
  •  

PL Table 4.50 – Table of Elements یک جدول تناوبی چند منظوره می باشد که شامل بیش از ۲۰ نوع داده برای هر عنصر و ایزوتوپ های عنصر می باشد . نرم افزار همچنین دارای یک موازنه گر بسیار قدرتمند می باشد که قادر معادله های پیچیده آلی را موازنه کند . نرم افزار همچنین قادر است حالات مختلف اکسایش عناصر ، نمایش جدول تناوبی برحسب پارامترهای گوناگون ، قابلیت سفارشی سازی داده ها و … را نمایش دهد.

www.iran30t.com
source منبع : بانک نرم افزار ایران سیتی

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

 دانلود Avast Antivirus Pro v7.0.1466 Final نرم افزار انتی ویروس اواست
در این پست وب سایت ریاضی مکتبی قصد داریم تا نرم افزار Avast! Antivirus Pro را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار آنتی ویروس، یکی از محصولات کمپانیAvast! بوده که سازنده آن شرکتی در کشور جمهوری چک در شهر Prague می باشد. این نرم افزار دارای یک موتور بسیار قدرتمند Antivirus و anti-spyware می باشد که برای مقابله، جستجو و حذف انواع فایل های مخرب مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین امکانات دیگر این نرم افزار شامل حالت سفارشی سازی برنامه با توجه به نیاز های امنیتی کاربر، ایجاد یک محیط مجازی امن برای خرید های اینترنتی به منظور جلوگیری از سرقت اطلاعات حساب بانکی کاربران، دارا بودن امکان Sandbox برای گشت و گذار در اینترنت (شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، چت در برنامه های پیام رسان مانند Skype و ...) و اجرای نرم افزارها در محیطی مجازی و خارج از کامپیوتر کاربر می باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

  uc

|
اولین هدیه UC به ایرانیان - مرورگر UC ابری به زبان پارسی|
|اختصاصی میهن دانلود ریاضی مکتبی ، تقدیم به همه ی پارسی زبانان جهان|

 uc

مرورگر UC یک مرورگر رایگان موبایل است که بیش از 300 میلیون کاربر در بیش از 150 کشور جهان دارد. طراحی شگفت انگیز و عملکرد عالی آن حدود 5 میلیون کاربر را در ایران مجذوب خود ساخته است. از آنجا که مرورگر UC نیاز ایرانیان به مرور صفحات وب را به خوبی تامین می کند، کاربران ایرانی بسیار از آن سخن می گویند و سرعت بالا، صرفه¬جویی ترافیک و مدیریت دانلود عالی آن را تحسین می کنند. اکنون، برای ارایه تجربه کاربری بهتر به ایرانیان اولین ویرایش مرورگر UC به زبان پارسی یعنی مرورگر UC ابری برای جاوا عرضه می شود. این ویرایش خاص با ویژگیهای جدید و متعددی که دارد نشانه احترام شرکت UC به ایران و ایرانیان است.به عنوان نخستین هدیه به ایرانیان، مرورگر UC ابری برای جاوا از رابط کاربری شبیه به گوشی تلفن همراه هوشمند بهره می گیرد. با مرورگر بهینه شده UC ابری برای جاوا، کاربران جاوا نه تنها می توانند سرعت بیشتری را تجربه کنند بلکه قادر خواهند بود عملکردهای هوشمند زیادی را به راحتی و شبیه به تلفنهای هوشمند انجام دهند.
ادامه ی توضیحات و دانلود در ادامه مطلب...

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

  دانلود Besharat Quran v1.1 نرم افزار قرآنی بشارت
در پست امروز وبسایت،با یکی از برترین نرم افزار های قرآنی در خدمت شما کاربران هستیم."نرم افزار قرآنی بشارت" توسط شرکت پرنیان پردازش پارس ارائه شده است. این نرم افزار امکان مشاهده و قرائت قرآن را به صورت مجازی، همراه با قرائت ترجمه و ترتیل را داراست.ترتیل در این نرم افزار توسط قاری مطرح یعنی استاد ابوبکر شاطری انجم می گیرد.نرم افزار دارای رابطه کاربری ساده، گرافیکی زیبا و امکانات کارآمد است.از ویژگی های کلی این نرم افزار می توان به اجرای نرم افزار بدون نیاز به سی دی،ترجمه استاد فولادوند،نمایش جزء و حزب،صفحه بندی استاندارد،جستجو در متن و ترجمه قرآن،کپی آیه و ترجمه و نمایش خودکار آیه در حال قرائت اشاره کرد. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

  دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0.3.5 نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود

| دانلود قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود| 
| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت| 
| آخرین تغییرات تا 16/مرداد/1391| 
"Download Accelerator PLUS" یکی از قدرتمندترین نرم افزار های مدیریت دانلود می باشد.این نرم افزار که با نام اختصاری DAP شناخته می شود سرعت دانلود فایل ها از اینترنت را تا سه برابر واقعی افزایش می دهد.در پست امروز وبسایت،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار پس از نصب به صورت خودکار به مرورگر های اینترنتی سیستم افزوده می شود و کاربران می توانند به راحتی همه نوع فایلی را از اینترنت دانلود کنند. DAP با تمامی ارتباط هاي اينترنتي مانند CABLE، DSL/ADSL ، T1 ، DIAL-UP سازگار است.شیوه این نرم افزار مدیریت دانلود،تکه تکه کردن داخلی فایل ها است که باعث می شود پروسه دانلود در زمان بسیار سریعتری انجام گیرد.به طور حتم می توان این دانلود منیجر را یکی از پرطرفدارترین ها دانست زیرا بر طبق آخرین خبر ها دارای 180 میلیون کاربر بوده است.از ویژگی های مناسب این نرم افزار می توان به قابلیت Resume یا ادامه دادن دانلود های متوقف شده،قابلیت زمان بندی دانلود ها، مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده، انتخاب پوسته هاي مختلف و... اشاره کرد.نرم افزار با تمامی مرورگر های اینترنتی مانند Netscape, Internet Explorer, Opera و Firefox سازگار است و همچنین از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. 
برای دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

  دانلود Opera v12.00 نرم افزار مرورگر اینترنتی اپرا

| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت| 
| آخرین تغییرات تا 14/مرداد/1391| 
اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، بارگذاری از طریق پروتکل بیت ‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.اجزای اصلی اپرا عبارتند از مرور بر پایه‌ها تب‌ها، امکانات کوچک و بزرگنمایی صفحات، تنوع اشکال نشانگر موس و یک بخش مدیریت بارگذاری یکپارچه ‌است.از نظر امنیتی اپرا دارای یک محافظ داخلی در مقابل حملات بدافزار ها (Malware) مثل کرم‌ها یا تروجان های رایانه‌ای است، همچنین دارای توانایی حفظ امنیت در هنگام مرور وبسایت‌ها و حذف اطلاعات شخصی همچون کوکی HTTP ها است.اگرچه امکانات مرورگر اپرا به نسبت از فایرفاکس بیشتر است و نیز سریعترین مرورگر وب شناخته شده‌است اما این مرورگر تنها کسر کوچکی از بازار مرورگرهای رایانه‌ای را به خود اختصاص داده‌است، اپرا در برخی از کشورها مانند اوکراین محبوب ترین مرورگر وب شناخته شده‌است. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

دانلود 56 HQ Fonts For Professional Designers فونت طراحی
عنوان: مجموعه فونت برای طراحان حرفه ای - HQ Fonts For Professional Designers
فرمت: TTF
تعداد فایل : 56 عدد
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

                      دانلود Islamic Calligraphy متن خوشنویسی اسلامی
عنوان: متن های خوشنویسی شده اسلامی - Islamic Calligraphy
رزولیشن: 3207x2014
فرمت: Jpeg
تعداد فایل: 5 عدد
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

  دانلود Al Rahman v3.0 نرم افزار جامع قرآن کریم الرحمن

در پست امروز وبسایت،با یکی از برترین نرم افزار های قرآنی در خدمت شما کاربران هستیم. "Al Rahman" نرم افزار جامع قرآن کریم می باشد که دارای امکانات بسیار وسیعی است.ترتیل کامل قرآن در این نرم افزار توسط استاد منشاوی ، پرهیزگار و استاد عبدالباسط صورت گرفته است.هنگام ترتیل قرآن، متن و ترجمه قرآن نیز آیه به آیه نمایش داده می شود تا کاربران بتوانند از ترتیل و ترجمه همزمان بهره ببرند.نرم افزار دارای تفسیر نیز می باشد. متن کامل تفسیر نمونه و المیزان گویای جامع بودن این نرم افزار می باشد.از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان قرائت آیات تا 10 بار، ترجمه گویای قرآن به زبان انگلیسی، نمایش ترجمه متن قرآن به 2 زبان فارسی و انگلیسی، 41 قطعه تلاوت مجلسی از اساتید مشهور مصری، معجم کامل قرآن کریم همراه با متن کامل کتاب واژه‌های نور، امكان جست‌وجو و چاپ و... اشاره کرد. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
 

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

 دانلود Video2Brain Adobe Illustrator CS6 Learn by Video فیلم آموزش نرم افزار ادوبی ایلوستریتور

| 13 ساعت فیلم آموزش اصول اولیه نرم افزار Illustrator CS6 محصول شرکت Video2Brain |
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی Video2Brain - Adobe Illustrator CS6 Learn by Video را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. چه در Illustrator تازه کار باشید یا فرد باتجربه ای که نیازمند آموزش جدید و راهنمایی درباره ویژگی های جدید CS6 است، این دوره از سوی اساتید خبره، چاد چلیوس و انگی تیلور، آن چه را که باید بدانید به شما خواهد آموخت. شما اصول اولیه برنامه طراحی و نقاشی مبتنی بر وکتور شرکت ادوب را فرا خواهید گرفت و با ویژگی های جدید نسخه CS6 آشنا خواهید شد. همچنین فرصت یادگیری تکنیک های پیشرفته برای کار با شکل ها، تبدیلات، پرسپکتیو، رنگ، تایپوگرافی و غیره را خواهید داشت. این دوره یادگیری ویدئویی با مشارکت دوستان ما در Peachpit Press ارائه شده است. همچنین فایل ها و پروژه های تمرینی که در هر درس مورد استفاده قرار میگیرد به صورت جداگانه همراه با فایل های ویدویی ارائه شده تا کاربران راحت تر بتوانند مطالب آموزشی هر درس را فرا بگیرند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

 دانلود 35 Islamic Buildings Wallpapers 2 عکس اماکن اسلامی
عنوان: تصاویر مذهبی با موضوع اماکن مقدس و اسلامی - Islamic Buildings Wallpapers
کیفیت: Max - بسیار عالی
رزولیشن: 6475x2892
فرمت: Jpeg
تعداد فایل: 35 عدد
سری: 2
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

 دانلود Ramadan 2012 Mega Pack 2 Shutterstock عکس شاتراستوک رمضان

| اختصاصی میهن دانلود ویژه ماه مبارک رمضان |
عنوان: مجموعه ای از تصاویر سایت شاتراستوک با موضوع رمضان - Ramadan 2012 Mega Pack 2 Shutterstock
کیفیت: بسیار عالی
رزولیشن: بی نهایت
فرمت: EPS + JPEG
تعداد فایل: 25 عدد
سری: 2
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

  دانلود Windows 8 Enterprise N x64 RTM ویندوز هشت نسخه نهایی

| نسخه ی لو رفته پیش از انتشار| نسخه Enterprise N ویژه اروپا|فاقد کرک و مدیا پلیر|64 بیتی| 
| آخرین تغییرات تا 14/مرداد/1391| 
همانطور که می دانید قرار بود در 26 اکتبر 2012 (پنجم آبان ماه) نسخه نهایی "ویندوز هشت" به طور رسمی منتشر شود.اما تنها یک روز پس از ارائه آن به شرکای نرم‌افزاری مایکروسافت،این نسخه لو رفت و وارد بازار شد.مایکروسافت برای سلطه دوباره بر روی بازار نرم افزاری جهان،ویندوز هشت را طوری بهینه کرده است که با تمام دستگاه های لمسی و سیستمهای کامپیوتری سازگار باشد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،ویرایش جدید نسخه ی نهایی ویندوز هشت را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.ویندوز هشت جهت نصب بر روی رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز ۸ را با پردازشگرهای ۱۲۸ بیت سازگار کند،در حالی که ویندوز ویستا و ویندوز ۷ از پردازشگرهای ۶۴ بیت پشتیبانی می‌کنند. ویندوز 8 رابط کاربری جدیدی بر پایه ی زبان طراحی مترو مایکروسافت را، به کار خواهد گرفت.مترو محیطی خواهد بود از ویژگی جدید کاشی وار(مربع مانند) که در صفحه شروع (Start Screen) نمایان می شود که مشابه سیستم عامل ویندوز فون می باشد.هر کدام از آن کاشی ها یک برنامه را نشان خواهند داد. دکمه شروع (Start) از نوار وظیفه حذف شده است و به جای آن ناحیه حساسی بوجود آمده که با حرکت ماوس به سمت گوشه چپ پایین، ظاهر می شود. همچنین نوار چارم (Charm Bar) اضافه شده است ،هر دو مورد ذکر شده صفحه شروع جدید مترو را باز می کنند که جایگزین صفحه شروع قبلی شده است. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی ۳ و بلوتوث ۳، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

http://shop.mihandownload.com/wp-content/uploads/2012/07/dl.gif

براي خرید Windows 8 Enterprise N x64 RTM ویندوز هشت نسخه نهایی در 1 دي وي دي اورجینال با بسته بندی شکیل  به قیمت 4500 تومان با ما ارتباط برقرار کنید.

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

 دانلود Ramadan Kareem Vector وکتور رمضان الکریم

عنوان: وکتور اسلامی با موضوع رمضان الکریم - Ramadan Kareem Vector
فرمت: EPS + JPEG
تعداد فایل: 5 عدد
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

  دانلود Adobe Flash Player 11.3.300.257 Final نرم افزار فلش پلیر برای مشاهده ی فایل های فلش

| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت| 
| آخرین تغییرات تا 12/مرداد/1391| 
امروزه استفاده از فایل های فلش بسیار همه گیر شده و تمامی کاربران روزانه با فایل های فلش سر و کار دارند. به عنوان مثال تمامی تصاویر و تبلیغات متحرک بر روی سایت ها به صورت فایل فلش بوده و اگر نسخه جدید فلش پلیر را بر روی سیستم خود نداشته باشید مرورگر اینترنتی به خوبی توانایی نمایش وبسایت ها را نخواهد داشت.همچنین فایل های فلش کاربرد وسیعی در بازی ها،فایل های مالتی مدیا،کلیپ ها و... دارند و در صورت نداشتن نسخه مناسب این نرم افزار، در استفاده از این فایل ها دچار مشکل خواهید شد. همانطور که می دانید شرکت ادوب نسخه جدید این نرم افزار را بر روی سایت خود ارائه می کند اما نسخه ی ارائه شده توسط شرکت مستقیما از روی سایت نصب می شود و قابلیت دانلود خود فایل وجود ندارد.همچنین در بسیاری موارد با توجه به تحریم ها و مشکلات اینترنتی، نصب ActiveX به صورت کامل و مناسب صورت نمی گیرد.از همین رو در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید نرم افزار فلش پلیر را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

  دانلود Skype v5.10.0.114 Final نرم افزار چت و تماس صوتی و تصویری رایگان

| دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار اسکایپ| 
| آخرین تغییرات تا 10/مرداد/1391| 
اسکایپ (Skype) نرم‌افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت (Voice Over Internet Protocol) با دیگران تماس تلفنی برقرار کنند.اسکایپ یک شبکه ارتباطات تلفنی کاربر به کاربر (Peer to Peer) است که بیش از 600 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد. این برنامه همانند تلفن عمل می کند و هر دو طرف می بایستی نرم افزار را بر روی سیستم خود داشته باشند. اسکایپ کیفیت خارق العاده ای در انتقال صدا دارد به طوری که اکثر کارشناسان کیفیت انتقال صدای این نرم افزار را از تلفن بیشتر می دانند.از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدیو کنفرانس و پست صوتی و... اشاره کرد.تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است.برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب می بایستی از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری بسازید. 
برای دانلود نرم افزار از میهن دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



برخی از ویژگی های این نرم افزار:
تماس صوتی و تصویری نامحدود و رایگان
امکان چت با بیشتر از 100 نفر در روم های چت
کیفیت انتقال صدای خارق العاده
امکان انتقال فایل
ویدیو کنفرانس همزمان بین چهار نفر
دارای پست صوتی
و...
تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

 دانلود Ramadan Calligraphy متن خوشنویسی رمضان
عنوان: متن های خوشنویسی شده با موضوع رمضان - Ramadan Calligraphy
فرمت: PNG
تعداد فایل: 6 عدد

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 

دانلود Besharat Quran v1.1 - نرم افزار قرآنی بشارت

علیرغم وجود نرم افزارهای تخصصی متعدد قرآنی، نرم افزاری با رویكرد استفاده غیر تخصصی تولید نشده است. نرم افزار قرآنی پرنیان جهت توسعه فرهنگ قرآنی با كاربری بسیار ساده و امكان استفاده همگانی توسط شركت پرنیان پردازش پارس تهیه گردیده است. با توجه به این رویكرد، بخش مربوط به كاربری عمومی با مد نظر قرار دادن مواردی نظیر محیط گرافیكی زیبا، انتخاب تم نرم افزار توسط كاربر، تنظیم اندازه دستخط به میزان دلخواه، خط بردن و صفحه زدن خودكار و نگه داشتن سرخط در اجرای بعدی و... برجسته گردیده است.

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
 
  • دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, - 15:21
  • دسته بندی : <-PostCategory->
  • نویسنده: مهدی جعفری

  دانلود Windows Loader v2.1.5 x86-x64 نرم افزار فعال سازی و کرک ویندوز

| نسخه ی جدید بر روی وبسایت قرار گرفت| 
| آخرین تغییرات تا 29/تیر/1391| 

اکثر کاربران به دلیل گرانی نسخه اصل ویندوز،قادر به تهیه نسخه اصل نیستند و همانند سایر کاربران از ویندوز های کپی شده و غیر قانونی استفاده می کنند.در صورت استفاده از نسخه کپی ویندوز، قادر نخواهید بود تا ویندوز خود را فعال سازی کنید و به مدت 30 روز فرصت دارید تا از ویندوز خود استفاده کنید و بعد از طی این مدت ویندوز غیر فعال می شود و قادر به استفاده از بخش های اصلی آن نخواهید بود.از همین رو در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید قابل اعتماد ترین نرم افزار برای کرک ویندوز را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Windows Loader نرم افزاری قدرتمند برای فعال سازی اکثر سیستم عامل های کمپانی مایکروسافت است.این نرم افزار با هر دو نسخه ی 32 و 64 بیتی سیستم عامل های مایکروسافت سازگاری دارد. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

تمام مقصد ما مکتب ماست
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

لینکستان

 

درباره ما


مهدی جعفری ٍ به سایت ریاضی مکتبی خوش آمدید. برای امکانات بیشتر در سایت عضو شوید. باتشکر مدیریت سایت و تیم VMM
ایمیل : mahdijafari1996@yahoo.com


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 2069
بازدید کل : 190065
تعداد مطالب : 345
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

پرچم